Sint Rafaël kerk
Het secretariaat is de spil in het contact tussen de parochianen, de Sint Rafaëlkerk, de locatieraad, de werkgroepen en het pastoresteam.
Een belangrijke
functie van het secretariaat is het beheer van het ledenbestand van de parochie.
En in deze tijd, waarin privacy voorop staat, is dat bijhouden een zaak geworden tussen
parochiaan en kerk. Zij is daarom heel sterk afhankelijk van de interesse en de instelling
van de mensen die in het parochiegebied wonen.
Daarom hoopt onze administratie dat u wijzigingen in woonadres en/of samenstelling van het huishouden zelf wilt
doorgeven aan het secretariaat.
Het secretariaat wordt bemenst door vrijwilligers.
Iedere werkdag is er iemand aanwezig
tussen 10:00 uur en 12:00 uur om u zo goed als mogelijk te helpen.
Dit kan zijn door:
* antwoord te
geven op uw vragen over kerk en/of parochie
* informatie te verstrekken bij zaken betreffende
ziekte en overlijden
* afspraken te maken rond doop, huwelijk, jubilea, mis-intenties, ziekencommunie
* afspraken te maken voor een bezoek van een pastor of een lid van de bezoekersgroep.
*
informatie te geven over bezorging en kopij van/voor ons contactblad
* informatie te geven over
de actie Kerkbalans
* gegevens te noteren bij opname in ziekenhuis, verzorgings- of verpleeghuis,
verhuizing
* informatie te geven over verhuur van ruimtes
* kortom: door u hoe dan ook te helpen
Het secretariaat van de Sint Rafaëlkerk is gevestigd in de pastorie van de kerk aan de
Lichtenberchdreef 4, bij de watertoren. Als u buiten deze uren contact zoekt kan dit uitsluitend via de
telefoon. U kunt uw vraag of bericht inspreken in het antwoordapparaat.
Dit wordt iedere dag afgeluisterd,
waarna adequate actie wordt ondernomen.
Telefoonnummer van het secretariaat is : 030 261 1252
Uiteraard kunt u het secretariaat ook via
een email om informatie vragen of gegevens verstrekken, zoals misintentie, adreswijziging, etc.
© 2011 Mijn-eigen-website.nl